Din ciclul:”Offffff,viata meaaaaa….”

Nu stiu la altii cum sta treaba,dar noi,astia de la Litere,deja o dam pe partiale,teste,verificari si alte activitati d-astea de ocupa timpu’ pretios al studentului.In concluzie,nu prea mai am timp(cum mi-as dori) de mess,blog,coltul meu online de lecturat deliciosenii de romane etc.Astazi insa,am prins un moment de respiro intre modals si „the game of prefatory letters in Swfit’s novel” si am intrat putin in contact cu lumea virtuala,adicatelea pe mess,unde ochiu’ meu a fost mai mult decat incantat sa vada cel mai delicios offline trantit in ultima vreme:o lista cu statusuri folosite de manelisti,ca deh,si ei este oameni ce foloseste eternetu!

In ordinea numerelor de pe tricou,am onoarea sa va prezint statusurile!

pe turbosistem – available

număr bani – busy

la Miss Piranda – stepped out

intorc caseta si vin – be correct back

imi astept dedicatia pe Taraf – not at my desk

ascult muzica la telefon – on the phone

dusmanii pandeste – invisible to everyone

blestem si plang – offline

8 gânduri despre „Din ciclul:”Offffff,viata meaaaaa….”

  1. :))
    cum le punctezi tu pe toate
    plus ca promiti fosrte multe daca te apuci de scris roamne
    a da park tiam mai zis asta
    :*:*:*:*:*:*:*:*
    pupici simi:*>:D<

  2. Eeee…radeti voi, dar cu prostia reusesti in viata. Prost sa fii, bulan sa ai(ca sa adaptez un pic :D). Nu ma credeti ? Ia sa vada ochisorii vostri un botez 100% tiganesc (click aici) si apoi mai discutam :P.

    Credeti ca i-a intrebat cineva ce status au avut la messenger, cand si-au cumparat masinile alea ? 😀

    Sa nu credeti ca sunt de acord cu acele statusuri, doar ca mi-as pune si eu unu la fel, numai sa stiu ca imi iau o masina ca a lor 😛

Lasă un comentariu