Cititorul de ganduri pe buze.

Goale, seci, intunecate si infinite sunt drumurile asteptarii. Un fel de sinucidere repetata, bine pusa la punct, dar  cu finalitate ratata, un fel de bataie de joc pe care viata ti-o expune dur. Iar tu esti personajul principal. Si nici macar nu stii asta.

Dar aici nu e vorba de mine. Dumnezeu mi-a luat multe, m-a pregatit din timp,m-a calit, campul de lupta fiind de fapt inchipuirea realist detaliata. Ceea ce nu-mi trebuia si eu vroiam cu tot dinadinsul, a facut sa dispara ca si cum n-ar fi existat. E logic ca nu ai nevoie de echipament de alpinism, haine de iarna si bocanci cand vrei sa pleci in insule. Deci de ce le-ai cara dupa tine ?! Tot ce a fost pana acum a fost doar pregatire, intensiva pregatire, iar acestea sunt zilele pentru care m-am pregatit, zilele pentru care am asteptat, zilele pentru care am tolerat. Si acum sa fiu constienta de asta, atat de constienta, ma depaseste cu prea mult… Si-asa oamenii suporta cu greu povara viitorului. Prezentul ma ameteste pur si simplu, ma extaziaza, ma ia de gat, ma tranteste si ma lasa zambind si fara aer. E senzatia aia: sa fii deodata imens, dar imens de bogat, sa ai din tot ce ai vrut vreodata, sa poti sa incerci fiecare lucru si sa stii ca e adevarat, ca nu e doar un vis.

Ma simt atat de bogata… desi nu pot sa spun ca am ceva concret acolo in pumnul meu strans, acolo in sufletul abia trezit.Primesc ce imi doresc si nu e nevoie sa cer, sa astept, sa trec peste .Imi citesti gandurile pe buze, iar cand e furtuna in mintea mea, faci sa cante linistea. Mi-ai spus ca ceea ce vrea un bărbat  să creadă, e că o femeie îl poate iubi atât de mult încât n-o va interesa nici un alt bărbat. Si mi-ai mai spus ca asta e cea mai mare prostie pe care tot tu ai spus-o cuiva vreodata. Dincolo de nimic, intotdeauna va fi ceva…iar ceva-ul ala sunt eu, tu, si golurile pe care ni le vom umple reciproc.

 Eu ştiu să dau sens gândurilor lui vagi. El le dezvoltă pe ale mele. Îl aprind. El mă face să curg.

” Ce faci?…Unde esti ?”

„In drum spre tine, mai am putin…”

Se aude zgomot de acceleratie nervoasa. Ma intorc si il vad pe el..

„Spuneai ca mai ai putin, dar ma bucur ca esti aici acum, asta e tot ce conteaza…”

„Ce faci acum? „

„Sunt cu tine…”

„Trei zile de acum incolo numai asa vei fii…Hai sa alimentez! Plecam in lume! Ia spune, unde vrei sa mergem?”

„Citeste-mi gandurile pe buze…”

„Hmm…si mie imi place acolo…”

8 gânduri despre „Cititorul de ganduri pe buze.

  1. Uite ca acum ajung si eu la vorba pe care de atatea ori am negato si nu am crezut in ea „ce este al tau este pus deoparte” sau „lasa ca acolo undeva este si acel cineva sau ceva care te va face fericita” si asa prin trairile tale si la cate am fost prezenta mi-am dat seama ca afirmatiile astea sunt chiar adevarate si ca merita pana la urma sa astepti.

  2. Aysha. am senzatia ca „cititorul de ganduri pe buze” e un barbat matur, mult mai mare decat tine. Ma insel? 😀

  3. Nu, nu te inseli deloc. E intr-adevar mai mare ca mine, dar nu asta cred ca e cel mai important aspect 🙂 ci faptul ca e un barbat „care îmi limitează forţa, care are pretenţii imense de la mine, care nu se îndoieşte de curajul sau duritatea mea, care nu mă crede naivă sau inocentă, care are curajul de a mă trata ca pe o femeie.”

  4. Nu as fi vrut sa ma intelegi gresit. Nu mi se pare anormal sa fie mai mare. Si eu am o poveste similara. Cel de langa mine e muuult mai mare si ma trateaza exact asa cum scrii tu , aici. M-am regasit in postul tau si de-asta am simtit ca e ceva mai mare. 😀 Bafta multa si sa va fie bine! >:D<

Lasă un răspuns

